Home
Formlar
Oluştur Karar Verme Stratejileri
Güvenli Davranış Modeli
BİLİŞSEL STİL ENVANTERİ
DEĞİŞİME VERİLEN TEPKİLER
DUYGUSAL ZEKA
KOUZES-POSNER LİDERLİK UYGULAMALARI ENVANTERİ
KİŞİLER ARASI ETKİLEME
FIVE DYSFUNCTIONS OF A TEAM
Sürücüler Envanteri
BAĞLILIK ENVANTERİ
DAHİL EDEN LİDERLİK
Dönüşümsel LİDERLİK
EGO DURUMLARI
Ekibin 5 Temel Aksaklığı
EGO STATES
EMOTIONAL INTELLIGENCE
EMPATIK LIDERLIK ÖZ DEĞERLENDIRME
BENİ MOTİVE EDEN FAKTÖRLER
4MAT Eğİtİmcİ
DELEGASYON
DURUMSAL LİDERLİK MODELİ
EKİBİNİZİN ETKİN İŞ BİRLİĞİ GÜCÜ
Güç Alanları
İLETİŞİM ENVANTERİ
REACTIONS TO CHANGE
GÜÇ ALANLARI
Aşağıdaki tabloda solda yer alan ifadeler için, kendinize uygunluğuna göre sağ bölümde bulunan kutucuklardan bir tanesini tercih ediniz.
Lütfen tercihlerinizi yaparken, günlük iş hayatında yaptığınız uygulamaları ve diyalogları hiçbir etki altında kalmadan göz önünde bulundurunuz.
‘En az’ kutusunu tercih ettiğiniz ifadeleri ‘1 puan’, ‘Her zaman’ kutusunu tercih ettiğiniz ifadeleri ‘3 puan’ olarak değerlemiş bulunacaksınız.
1. Çalışanlarımı ödüllendirici boş gün yaratırım.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
2. Çalışanlarımdan istemedikleri işler de yapmalarını talep ederim ve yaptırırım.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
3. Çalışanlarıma yapma sözünü verdikleri aksiyonlarını hatırlatır, tamamlanması için etkimi hissettiririm.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
4. Çalışanlarıma işlerini kolaylaştıracak iyi önerilerde bulurum.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
5. Çalışanlarıma değerli olduklarını söz ve davranışlarımla hissettiririm.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
6. Çalışanlarımı daha yüksek performans göstermeleri için ekstra işler ve hedeflerle zorlarım.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
7. Çalışanlarıma işin gerekliliklerini prosedürlere ve kurallara uygun şekilde yerine getirmeleri gerektiğini hissettiririm.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
8. Edindiğim önemli bilgi, tecrübe ve becerilerimi çalışanlarım ile paylaşırım.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
9. Çalışanlarıma fikirlerini ve kararlarını onayladığımı söz ve davranışlarımla hissettiririm.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
10. Çalışanlarımın başarılarını kurum içerisinde görünür kılarım.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
11. Çalışanlarıma yerine getirmeleri gereken görev ve sorumlulukları hatırlatır, etkimi hissettiririm.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
12. Çalışanlarıma işi nasıl daha iyi yapacaklarına yönelik sözlü tavsiyeler veririm.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
13. Çalışanlarımın olumlu tutum ve davranışlarını onayladığımı söz ve davranışlarımla hissettiririm.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
14. Çalışanlarımın gerektiğinde hayatlarını kolaylaştıracak şekilde iş tempolarını ayarlarım.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
15. Çalışanlarım beklentilerimi karşılamadığı zaman iş hayatlarını zor hale getiririm.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
16. Çalışanlarıma ihtiyaç duydukları bilgileri ve işbaşı eğitimleri veririm.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
17. Çalışanlarıma katkılarının işimizin başarısı için önemli olduğunu söz ve davranışlarımla hissettiririm.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
18. Çalışanlarım için gerektiğinde maddi ödüllendirmeler veya ekstra yan haklar sağlarım.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
19. Hedeflerimiz tutmadığı zaman çalışanlarımın işini zevk alınmayacak şekilde zorlu hale getirebilirim.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
20. Çalışanlarıma bitirilmesi gereken görevleri olduğunu hatırlatır, dikkatlerini çekerim.
*
Neredeyse hiç
Bazen
Her zaman
Kaydet
Name
{e
Home
Formlar
Oluştur Karar Verme Stratejileri
Güvenli Davranış Modeli
4MAT Eğİtİmcİ
BAĞLILIK ENVANTERİ
BİLİŞSEL STİL ENVANTERİ
BENİ MOTİVE EDEN FAKTÖRLER
Sürücüler Envanteri
DAHİL EDEN LİDERLİK
DEĞİŞİME VERİLEN TEPKİLER
DELEGASYON
Dönüşümsel LİDERLİK
DURUMSAL LİDERLİK MODELİ
DUYGUSAL ZEKA
EGO DURUMLARI
EKİBİNİZİN ETKİN İŞ BİRLİĞİ GÜCÜ
KOUZES-POSNER LİDERLİK UYGULAMALARI ENVANTERİ
Ekibin 5 Temel Aksaklığı
Güç Alanları
KİŞİLER ARASI ETKİLEME
EGO STATES
EMOTIONAL INTELLIGENCE
İLETİŞİM ENVANTERİ
FIVE DYSFUNCTIONS OF A TEAM
EMPATIK LIDERLIK ÖZ DEĞERLENDIRME
REACTIONS TO CHANGE