Home
Formlar
Oluştur Karar Verme Stratejileri
Güvenli Davranış Modeli
BİLİŞSEL STİL ENVANTERİ
DEĞİŞİME VERİLEN TEPKİLER
DUYGUSAL ZEKA
KOUZES-POSNER LİDERLİK UYGULAMALARI ENVANTERİ
KİŞİLER ARASI ETKİLEME
FIVE DYSFUNCTIONS OF A TEAM
Sürücüler Envanteri
BAĞLILIK ENVANTERİ
DAHİL EDEN LİDERLİK
Dönüşümsel LİDERLİK
EGO DURUMLARI
Ekibin 5 Temel Aksaklığı
EGO STATES
EMOTIONAL INTELLIGENCE
EMPATIK LIDERLIK ÖZ DEĞERLENDIRME
BENİ MOTİVE EDEN FAKTÖRLER
4MAT Eğİtİmcİ
DELEGASYON
DURUMSAL LİDERLİK MODELİ
EKİBİNİZİN ETKİN İŞ BİRLİĞİ GÜCÜ
Güç Alanları
İLETİŞİM ENVANTERİ
REACTIONS TO CHANGE
4MAT EĞİTİMCİ (ÖĞRETME STİLLERİ) YAKLAŞIMI ENVANTERİ
Bu form grup koduyla çalışır, size verilen QR Kodunu tarayarak grup kodunuzun bulunduğu formu açın, bu kod olmadan cevaplarınız gönderilmez.
SORULAR
Geliştiren: Bernice McCarthy
4MAT Eğitimci Yaklaşımı Envanteri (Öğretme Stilleri) uyguladığınız eğitim ve gelişim programlarını tasarlamak
ve bunu sunarken seçtiğiniz yöntemi belirlemenize yardımcı olmak amacıyla tasarlanmış bir öğrenme aracıdır.
Öğrenme araçları, geliştirildikleri amaç için kullanıldıklarında, yanıtlayana yararlı bilgiler sağlar. Sonuçlarınızın
hiçbir resmi kaydı olmayacaktır. Değerleri ne olursa olsun yalnızca size aittir. Tabii ki, açık ve doğru yanıtlar
çok daha aydınlatıcı sonuçlar verecektir.
Talimatlar:
Bu envanteri yanıtlamak için, her cümleyi okuyun ve cümlenin yanına davranışınıza, sizin algıladığınız biçimde
puan verin. Davranışınızı geçmişte olduğu gibi ya da gelecekte olmasını istediğiniz şekilde değil, bugünkü
haliyle değerlendirin.
1. Aktaracağım başlıkları katılımcıların önceden bildikleri konuların üzerine inşa ederek başlar, aşinalık hissi veririm.
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
2. Katılımcılara konuları oluşturan ana parçaları bir bütünsellik içerisinde gösterip detayların içerisine sokmadan önce netlik sağlarım.
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
3. Aktarımlarımın içerisinde yer verdiğim aktiviteler hem ana kavramların hem de gerçek verilerin işlenmesine olanak sağlar.
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
4. Katılımcılarla edindikleri bilgiler ile çevrelerinde nasıl bir fark yaratabileceklerine yönelik yapıcı tartışmaların içerisinde yer alırım.
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
5. Katılımcıların, öğrenilecek konular üzerindeki subjektif görüşlerini aktarabilecekleri fırsatları yaratırım (kişisel geçmiş deneyimler, hisler vb).
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
6. Ezberlemeye yönlendirmeksizin, gerçeklere ve temel öğrenimlere odaklanan konuların öne çıkmasını sağlarım.
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
7. Aktarımları destekleyen oyunlar ve merak unsuru oluşturan aktiviteler uygulatırım.
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
8. Katılımcıların, öğrendikleri çerçevede hünerlerini gösterebilecekleri çoklu fırsatları öne çıkartır, gerçek hayatta uygulama istekliliği yaratırım.
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
9. Katılımcıların konular ile ilgili deneyim yaşayacakları ortamları yaratmayı, okuyarak veya benden dinleyerek öğrenmelerine tercih ederim.
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
10. Aktardığım içeriği oluşturan parçaların birbirleriyle olan ilişkisinin, katılımcılar tarafından kurulmasına olanak sağlarım.
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
11. Sınıf ortamı dışında deneyimler, araştırma ödevleri, saha aktiviteleri gibi yaparak öğrenmeyi destekleyen unsurlar kullanırım.
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
12. Birden fazla çözüm yolu olan ucu açık problem ve vakalardan yararlanarak, katılımcıları yapıcı tartışmalara dahil ederim.
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
13. İçerisinde ikilemler ve farklı bakış açıları barındıran problemler sunarak, katılımcıların çözmek için düşünüp çabalayacakları ortamları sağlarım.
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
14. Aktarımlar içerisinde analiz ve sentez dengesinin olmasını sağlayacak soruları katılımcılara yöneltirim.
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
15. Katılımcılara öğrendiklerini uygulayarak test edecekleri ve öğrenmeyi teyit edecekleri görevler veririm.
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
16. Programların içeriğine ve akışına katılımcıların da yaratıcı bakış açılarıyla katkıda bulunacakları şekilde cesaretlendirmelerde bulunurum.
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
17. Katılımcıların birbirlerinin deneyimlerinden öğrenebilecekleri tartışma ve paylaşım ortamlarını teşvik ederek, öğrenmenin değerini anlamalarını sağlarım.
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
18. Aktardığım konuların akışı içerisinde, ana kavramların tekrar vurgulanmasına yönelik geri hatırlatmalarda bulunur ve bağlantılar kurarım.
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
19. Farklı çıkarımların yapılabilmesine olarak sağlayacak şekilde katılımcıları uygulamalarla harekete geçirecek durumları kurgularım.
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
20. Bireysel değerlendirmeler ve envanterler yoluyla katılımcıların kendi çıkarımlarını yapacakları fırsatlar yaratırım.
*
Tamamen, kesinlikle uyumlu, her zaman böyle davranırım.
Genelde, sıkça uyumlu yani genellikle böyle davranırım.
Oldukça uyumlu, yani bazen böyle davranırım.
Genel olarak uyumsuz, yani genellikle böyle davranmam.
Tamamen uyumsuz, yani asla böyle davranmam.
Kaydet
Last Name
{emailcloa
Home
Formlar
Oluştur Karar Verme Stratejileri
Güvenli Davranış Modeli
4MAT Eğİtİmcİ
BAĞLILIK ENVANTERİ
BİLİŞSEL STİL ENVANTERİ
BENİ MOTİVE EDEN FAKTÖRLER
Sürücüler Envanteri
DAHİL EDEN LİDERLİK
DEĞİŞİME VERİLEN TEPKİLER
DELEGASYON
Dönüşümsel LİDERLİK
DURUMSAL LİDERLİK MODELİ
DUYGUSAL ZEKA
EGO DURUMLARI
EKİBİNİZİN ETKİN İŞ BİRLİĞİ GÜCÜ
KOUZES-POSNER LİDERLİK UYGULAMALARI ENVANTERİ
Ekibin 5 Temel Aksaklığı
Güç Alanları
KİŞİLER ARASI ETKİLEME
EGO STATES
EMOTIONAL INTELLIGENCE
İLETİŞİM ENVANTERİ
FIVE DYSFUNCTIONS OF A TEAM
EMPATIK LIDERLIK ÖZ DEĞERLENDIRME
REACTIONS TO CHANGE